Myspyser..

Nu sitter jag här ensam i mitt rum med låten (Get here if you can) med tända ljus och har alldeles just skrivit klart min sammanfattning av naturkunskapen, nu återstår bara det återstående tre frågorna, kanske får finslipa lite grann på sammanfattningen också, jag satsar ju trots allt på MVG fast kursen är urkonstig..
Som sagt, jag har mina mål i livet och dom tänker jag inte ge upp..

Viljan är ju som sagt det starkaste man kan ha i livet..

Idag har jag inte hunnit med mycket, skola och träning som det flesta andra dagarna.. Ska försöka göra mer på Naturkunskapen imorgon och lite på Matte Cn så vi får väl se hur det går, jag och madde har iaf bestämt oss för att stanna i skolan och plugga.. Nu känns det som att jag börjar komma tillbaka lite mer i mina vanliga rutiner ..

Imorgon blir det plugg och träning typ:) Ska försöka hinna förbi julia och hämta gossip avsnitten också..

Nu ska jag nanna så jag orkar upp imorgon.. natti på er allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0