Ökning :)

Detta är så himla roligt med tester när man förbättrar sig, vi hade tester med skolan idag igen alltså gymtester då och jag förbättrade mig rejält på dips, från ynka 2 dips till 15 på någon månad bara, hur bra som helst, nästa gång kanske det blir 25 ? Jag vet inte:) Men bänk vill jag iaf komma upp till 52,5 ..
och cooper under 13.. det ska bli gött..

Hur som helst så har vi träning snart och då har vi spänst och sprinttester, jag hoppas jag har förbättrat mig där, det vore ju skitkul=) Haha känns som att vi har haft tester nu typ 2 veckor i sträck..

Sen ska väl jag och Emelie ut och ta oss en intervall pass, det blir nog bra det också, sen är det bara plugg och sova typ..

Men hoppas ni har haft en bra dag iaf, jag kanske hinner återkomma ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmsi..du tar 60 i bänk...lätt som en plätt..du sk se när du kommer hem att du fixar det..min lilla hulk.../kraaam mammsi

2008-09-22 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0