Old times

Jag hittade en skiva hemma och när jag satte skivan i datorn så upptäckte jag att det fanns massa gamla bilder på mig och andra som jag tog för längelänge sedan.. Hur kul som helst :P Kolla här..some of my looks ..









Fick inte in den sista bilden men det får bli så, haha det blev rätt många men nu har ni iallafall lite från min förflutna..Ibland funderar jag kring saker och ting, jag saknar så många av mina vänner hemma.. det känns så ensamt ibland här nere, jag hade alltid så kul med er, jag saknar den tiden så otroligt mycket men samtidigt så måste tiden gå framåt ändå på något sätt fast man kanske inte vill det, men jag längtar iaf till höstlovet då jag får träffa er alla igen, kommer bli super roligt =)
Ni förstår mig på ett sätt många andra inte gör...

Hur som helst, ni har sett det förflutna nu och nu kommer dagens ;)



Ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0