Oooh super girl;)

http://www.youtube.com/watch?v=1TAqGMeiWW4

Check this out girls ;)

Den är riktigt bra faktiskt, förvånande faktiskt eftersom denna dam oftast gör vackra ballader och här kommer en skön party låt som bara får mig att vilja dansa .. Ohlala.. nya låten som kommer bli ytnött.. I just love it..

Ikväll blir det att titta lite idol, super trevligt.. och jag sitter och njuter här i mitt (hollywood) svall som frisören gav mig, jag menar det är ju Torsdag och då får man faktiskt ha lite glamour.. right?

Och jag blev super pepp faktiskt på att kanske efter skolan dra och jobba lite i USA eller så, jag vet inte vad som egentligen finns i mina planer just nu men det skulle vara sjukt kul.. jag som bara älskar stor städer någon som har lust att följa med mig dit ??

Nu ska jag göra mig lite gott te och mysa framför tvn ikväll.. Ha en bra Torsdag ..

Jag kanske hinner återkomma ikväll, får hoppas på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0