Ooohjaaa

Nej nu får jag sluta tänka så här negativt, det leder ingen vart förutom ännu mer besvikelse och ännu mindre framgångar utan nu är det faktiskt DAGS att ta fram mitt jag, den som ALDRIG ger upp, aldrig viker ner sig vad som än händer.. den som aldrig lägger in handduken, den som aldrig går ur någonting och känner att jag inte gett 100, jag låter mig inte besegras, fan så heller.. nu de sista två åren har jag inte kännt igen mig alls, jag bara blev någon som jag inte var, jag ändrades, ändrade attityd..
Men nu är det dags att gräva djupare, ta fram den personen jag var förr, det spelade ingen roll vem jag ställde mig på planen med, det spelade ingen roll vem jag skulle möta, inget spelade någon roll för jag hade mitt mål i sikte och vart i helvet** har min kämpar glöd gått och gömt sig, hur tänker jag egentligen är jag helr jäkla dum i huvudet..

Nej nu är det fan bara att skärpa sig, sluta låta folk trampa en på tårna.. I dont care.. Varför ska jag ge upp för? Det är nog du som kommer få göra det..För som sagt en Hjerpe ger aldrig upp vad som än händer en, vad som man än ställs för, varför ska jag göra det nu? Som när min pappa fick beskedet om att ALDRIG mer kunna spela fotboll så vad gjorde han då? Han gav fan inte upp och bara la in handduken för det, han kämpa sig tillbaka mot ALLA odds och efter kunde han spela igen och tro mig jag är tillbaka snart på banan och då är jag tillbaka till 220% ...


Det är inte det sista ni ser av mig.. nono..

( Jag ska visa att jag klarar det, för min skull och för din min vän, för jag vet att om du skulle varit här med mig nu så skulle du ha gett mig en riktigt spark i röven och frågat mig vad jag är för en jävla mes som tänker så här och ger mig så lätt.. nono, jag klarar det ändå..fast jag ibland inte tror det.. Jag vet du finns ju vid min sida och du är där med mig fast jag inte ser dig, så det är dags att rycka upp sig nu)

Kommentarer
Postat av: carrii

Emma, jag tror på dig!!! Med din inställning vet jag att du kommer ge dig fan på att vara tillbaka på banan!!! You'll have my support

2008-09-15 @ 21:56:43
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0