Plugg,plugg,plugg

Just nu är det bara plugg på G, jag ska sätta mig nu i typ en timme med naturkunskapen, matten får vänta jag har ändå hunnit rätt långt och så, men Naturkunskap måste jag bli klar med.. Det känner jag verkligen, det är som ett måste..

Idag har jag hunnit vara i skolan och träna efter det tog jag mig till skolan och satt och gick igenom massor typ till 3 sen blev det bara hem snabbt och äta lite mat och sen till träningen med laget, hade även dips och chins tester idag, chins gjorde jag typ 0 på:P nästan en halv men 1 iaf nästa gång vill jag klara =)

Imorgon får jag se vad som händer, skola och träning och plugg mest troligast..

Hoppas ni har haft en bra dag.. Hoppas det ordnar sig med operation nu snabbt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0