Seeegt..

Jaa jag vet inte vad jag ska säga, jag blir bara mer och mer irriterad känner jag.. Du bryr dig inte, du har blivit helt annorlunda så himla mycket mer ego och jag vet inte varför? hände det liksom över en natt eller ? Du är så himla arrogant och elak i ton, och säger elaka saker titt som tätt till en, jag vet att jag inte är perfekt men jag beter mig inte illa för det..

Just nu hade jag bara velat vara någon helt annanstans...

Jag saknar Ted så himla mycket, han är verkligen helt underbar.. Han är alltid där och jag känner mig så trygg med honom och han är en av dom som har gjort att jag orkar vara kvar här och kämpa på.. att hålla glöden uppe.. för en av dom som hjälpte mig som mest lämnade ju mig här .. och jag är så lyckligt lottad som har kvar Ted.. Jag älskar dig (L)

Nu ska jag däremot gå och sova.. nattinatti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0