Sjukling

Hade match igår.. den gick inte bra.. ingen var på toppen igår vissa gav järnet och vissa inte, men bättre att göra skitmatcher nu och inte när serien börjar nu får vi ta oss i kragen och fortsätta kämpa..

Däremot så var jag helt pigg igår och så ingen känsla av sjukhet och imorse vaknade jag med ont i halsen och nu är jag värsta förkyld och ont i halsen och kallsvettas, är helt seg i kroppen, kanske piggnar till när lite folk kommer hit ikväll, jag hoppas då på det =)

Måste vara frisk tills testerna nästa vecka..

Hoppas ni har haft en bra dag nu snart ska jag till kungälv och kolla matchen från igår och sen så ska vi visst käka pizza hela laget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0