Sometimes..

I dont know how or why... =(

Jag behöver ju dig nu, det är nu du ska vara här eller bara ringt mig och pratat med mig.. Det är nu jag behöver det och vart är du då? Du finns inte längre här med mig, du bara lämnade mig och nu vet jag inte hur jag ska orka med allt det här helt ensam... Varför händer ALLT mig ? Det kommer jag heller aldrig få svar på...

Fick veta idag att det typ är 99,9 % att mitt korsband är helt av, våran klubbläkare kollade på knät och jag kände det själv, jag kände det mer än nånsin det är helt uppenbart och operation är troligast ett måste för min del just nu.. Jag vill ju så *********** mycket, jag vill bara kunna spela handboll ha roligt och njuta av det som ligger mig så himla nära hjärtat, jag vet inte vad jag skulle göra om jag var tvungen att lägga av.. =( Livet är så himla pissigt, när ska jag bara få känna sån där himla lycka när man bara vill frysa tiden? Jag är så OTROLIGT less på att gå och må som jag gör dag ut och dag in ..Men vem vore jag om jag gav upp ? Men ibland vill man bara ligga kvar i sängen och stanna där i evighet och slippa möta verkligheten som den är.. Just i sådana här stunder vill man göra det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

han finns med dig överallt gumman!..du kan ställa frågor...inom dig kommer svaret..från honom.nu håller jag tummarna för ditt korsband..saknar dig pigan../kraaam mammsi

2008-09-09 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0