Telefonväxlar osv

Jag har just suttit i ca 10 min i kö för att ta mig fram till ortopedin och när jag väl kommer fram så säger dom att dom inte kan hjälpa mig utan att jag måste ringa till jouren istället som först har telefon tid vid 17:00 .. så himla typiskt först ska man sitta där och vänta och sen så ska man återigen sitta och vänta.. all denna väntan tar kål på mig..
Och nu är det bara huller om buller, jag vet inte hur jag ska få ihop det och kunna fixa allting.. någon som har lust att hjälpa till ?=/ Jaa jag hoppas iallafall att det ordnar sig hur som helst..

Idag blir det nog bara gym för mig jag är fortfarande inte kry i kroppen och jag tar nog bara ett lätt gym pass så jag inte blir stensjuk efteråt..

Hur som helst så ska jag försöka ringa några ytterligare samtal .. ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0