Undrar..

Smink, skor och kläder.. ja vad mer kan man begära? När ska all denna hysteri över de snyggaste skorna, underbara klackarna som man bara smälter för, kläder som man bara drömmer om, smink som man bara VILL ha vara över? Om jag ska fatta mig rätt ALDRIG, smink kan man aldrig ha för mycket av, skor ååh jag bara avgudar dom, dom där små sakerna man sätter på fötterna, jag kan aldrig få nog av dom och som sagt så kommer jag nog heller aldrig få nog av dom, kläder finns det ju alltid lite mindre behov av men jag bara älskar höstens färger.. så är det bara, mjuka, lugna, varma.. jaa =) Det passar mig perfekt..

Saker och ting är allt komplicerade ibland, så är det bara..Vi bryr oss för mycket tror jag i vad andra gör, och stör oss på andra och hur andra beter sig osv osv, man glömmer nog lite av vad man själv gör och ta vara på det man själv har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0