17 timmar och 1 minut

Sedan jag skrev mitt förra inlägg, sedär tiden rullar iväg..och nu är jag här igen gladeligen:)

Idag har jag hunnit vara några Timmar med Timmie, har kollat studentklänning till mig, kollat balkläder till honom, fikat, pratat, promenerat, skrattat ja allt vad man nu gör med Timmie :) Vilken härlig person ..
Har även hunnit vara till Willys, inhandlat sådant som behövs för att överleva och jag tror det kallas mat..

Nu sitter jag ju här som sagt, ska plugga matte, vila en stund ...

Ja måste verkligen sätta igång med plugget, annars kommer det att bli som alla andra dagar då jag skjuter upp det så länge det bara går..

Hade gott mina vänner, hörs ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0