Anymore

I cant barely breath..

Jag har inte riktigt hittat mig, jag söker fortfarande, min plats, var jag hör hemma, mitt liv, mitt jag ..
mitt förflutna var här, den jag var, den jag ville bli..Men det enda som finns kvar av mig här är min familj, mina vänner, min släkt och alla minnen
Resterande delen hör inte hemma här, jag vet inte vart jag hör hemma så jag kommer att fortsätta att söka, söka efter den jag är..

Det är så himla skönt att vara här med familjen och så igen, träffa alla och bara koppla av, klart det alltid kommer att vara ett "hem" för mig eftersom de jag håller närmast hjärtat är här, men samtidigt så börjar väl mitt äventyr nu, min resa ..

Alla runt omkring mig ger eller har gett något till mitt liv, präglat den jag är , den jag kommer att bli.. Man lär sig hela tiden, man gör misstag, man lär av misstagen, man gör saker man aldrig vågat förut, det låter som att jag växer, växr i mig själv och det tänker jag fortsätta att göra..Det är bara början..

Jag ska gå och sova nu, ladda inför min dag imorgon..För det kommer alltid en morgondag, vart man än är, på vilket sätt man än menar så slutar aldrig ens resa..



Godnatt min vänner, jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0