Books..

Jag har köpt mig två böcker som jag föll hejdlöst för så nu är det bara att sätta sig ner i solen och läsa massvis, om ni inte visste det så har nog göteborg det finaste vädret idag, varmt, soligt, VÅÅÅÅÅR.. :D Yeees. Har längtat och äntligen, så kom nu inte med snö och regn igen för det gillar jag inte, tänkte iaf bjuda på bilder från min fina och mycket efterlängtade lägenhet:) Here it comes..

Men den är inte färdig, det kommer bli mer och bättre ordning och fixas och trixas, allt är inte köpt än så det fattas lite grann, det ska bytas golv i köket, skåp i köket, lite hyllor ska upp osv :D men nu kan ni njuta för det gör jag..

Resan börjar iväg från gamla lägenheten..


Och början på den nya resan





Nu ska jag börja på men bok.. vi ses ..

Kommentarer
Postat av: Stina

fan vad fräsch och snygg lägenhet :)

2009-04-01 @ 18:01:52
Postat av: Emma

Woho, grymt! :D

2009-04-01 @ 20:42:45
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det blir..kram mamma

2009-04-01 @ 21:09:28
Postat av: Malin

gud vilken fin lägenhet=)

2009-04-07 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0