Brun och underbart väder..

Ja, det blev ingen skoldag för mig idag, min mage är helt konstig..Ska gå och kolla upp den hos läkaren någondag så det inte är min magkatarr som kommit tillbaka och spökar hos mig..Bortsett från att ha ont i magen så har jag faktiskt haft en bra förmiddag, legat ute i nästan 4 timmar och bara vilat upp mig ute i solen så forthoppningsvis har jag fått massor av färg till kvällen när det röda har lagt sig lite, så röd är jag faktiskt inte men färg har jag fått =) Perfekt..

Tänkte faktiskt ta tillvara på ALL sol som tittar fram så jag slipper solarium innan balen..Billigt och bra..

Har just käkat min lunch, dock lite sen lunch men det blev tonfisk, makaroner och lite ketchup och kryddor såklart, det smakade faktiskt helt okej =)

Nu ska jag byta om, sätta mig och plugga lite sen ska jag börja dra mig in mot stan, ett knäpass väntar på mig på Sport rehab..Vi ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0