done..

Nu är jag hemma, äntligen säger jag bara :)
Har varit på rekryteringsträff på arbetsförmedlingen, gick bra tycker jag..hoppas att få höra av något av företagen, men jag får se..GodEl gick bra, intervjuen och så..så jag håller tummarna..

Har även gjort nationellt idag, hoppas även där på att jag klarade det :) Så får se imorgon, om det blir ett glädjande besked eller inte..

Nu sitter jag här DÖhungrig och har ingenting att göra.. Tips?



Måste även som många andra passa på att säga Vila i frid till Malin och Sebastian.. Sånt här är så himla tragiskt.. jag har själv mycket erfarenhet av plötsligt döttsfall tyvärr och så fort man hör om sådant här vrider sig magen om en..
Jag hoppas verkligen många börjar tänka om angående droger, sådant här är så himla lätt hänt tyvärr är det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0