Handboll..

Jaa handboll vad ska man säga?

Läste ju ett mejl från Madde om att det är cooper test på fredag.. Skit också, jag brukar ALLTID vara med, jag gillar att springa cooper inte att bli sådär trött men just för att se om man blivit lite bättre, bara för att tävla med sig själv..Och nu kan jag inte springa något sådant, hur vore det om jag kanske tog med mig cykel och cyklade runt istället? Vad säger ni om det då? En bra ide kanske? Eller så kanske de lika gärna kastar ut mig därifrån=P ..

Vet ni hur mycket jag saknar handbollen? Det är sjukt, jag drömmer om det typ varje natt, att jag spelar eller tränar eller vad som helst, jag tror ändå det är positivt för jag drömmer att jag går ut på plan och spelar fast jag inte är klar med min rehab och liksom säger bara "äsch, mitt knä håller det vet jag" och så går jag ut och kör järnet och det är precis så jag tänker göra när jag är tillbaka igen.. jag tänker ge allt, ge allt för att komma tillbaka till mitt forna jag till att börja med, sen tänker jag bli bättre.. Mycket bättre.. Jag har mina mål och de tänker jag uppnå.. punkt och slut..

Får se hur försäsongen ser ut, min sjukgymnast sa att jag nog får börja springa nu snart om någon vecka, kanske inte nästa men vecka därpå? Perfekt till min födelsedag kanske? Kan hoppas på det, vore isåfall den BÄSTA födelsedagspresenten jag skulle kunna få..



Ni tror säkert att jag är knäpp nu och det är ju troligast också ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0