Herregud..

Jag och mina problem, har upptäckt att jag fått husdjur också det var nog droppen, har fångat in en av dessa äckliga små kryp och tänker faktiskt gå ner till fastighetsskötaren och tala om att deras fastigheter bebos av sådana där små jävlar..Så nu är det bara att invänta anticimex så får de göra rent hus..Kan tyvärr inte gå med på att dela min bostad med dessa..

Sen har jag även hängt upp mina lampa, äntligen med lite små skavanker som att den hänger för långt ner, sladdarna hänger hej vilt..och ja det är det som behöver fixas på denna sak..

Sen har vi då min fläkt som tydligen är fel installerad, så nu har jag ingen fläkt heller, så det är bara att öppna fönstret tills detta är fixat..

Sen har vi min kran, den droppar och droppar och droppar.. Ny packning måste fixas där..

Sen har vi min säng, den är sönder så nu ligger den på golvet, kan inte fästas några ben på den förrän min pappa kommer ner till min student, ja då är det doning här i lägenhet det behövs..

Sen har vi ju lampan i köket också, den behöver en förlängningssladd och den kan inte hänga brevid bordet utan ovanpå bordet

Och grädden på moset då, jag börjar blöda näsbloda bara för att jag stressar upp mig över sådana här saker..Livet är hårt..

Så då är frågan, är det någon som vill sponsra mig? Jag upptäckte tydligen att jag också tar studenten, hur kommer detta att gå ihop? Plus att min födelsedags närmar sig med storsteg.. Jag tror jag får ta fram min trollstav engång till..

Nu ska jag hoppa i duschen, ska och jobba med laget...förhoppningsvis kan mitt lilla "möte" vänta, får se..får disukteras..Det ordnar sig i slutändan..Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0