ikväll ..

är jag helt sönder, en sådan där kväll som man bara vill kasta i soptunnan..
jag längtar inte ens till min födelsedag längre, inte heller sommaren förutom att få lite färg..det är skit,skit,skit...
Varför ska man gå och hoppas, förvänta sig saker när man vet att det ändå kommer att bli en besvikelse..födelsedagar är precis som nyår, överskattat..ni som varit med här ett tag nu, vet att jag är väldigt ombytlig, ena timmen är allt bra medan den andra är katastrof..I know Im complicated.. but whos not?

Jag ska iaf försöka sova på saken..godnatt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det nu som gått snett?det blir bra ska du se gumman..kramiz mammsi

2009-04-23 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0