Inaktiv..

Detta var inte bra att jag inte skrivit ett dugg igår, men jag hade väldigt fullt upp hela dagen.. Träning, träning och träning och sen blir det att gå till stadsbiblioteket med Emma för att fixa böcker till naturen sen satt jag och hon och pluggade en stund sen blev det läggdags.. Fick även en god nyhet igår att det blir arbetsintervju idag, charmiga jag charmade in mig med mitt suveräna CV och personliga brev helt fantastiskt :)
Hoppas bara att det går vägen, har aldrig varit på någon gruppintervju tidigare, så lite nervös är jag faktiskt..

Håller på att göra mig i ordning just nu för det..Sen ikväll blir det att plugga, plugga och åter plugga igen.. Det behövs trots att jag inte alls är sugen..

Vad gör ni en Tisdag då?

Nu ska jag fortsätta med att göra mig i ordning, ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0