It started out as a feeling..

Just because everything's changing
Doesn't mean it's never been this way before
All you can do is try to know who your friends are

Ikväll har varit en otroligt lugn kväll, satte mig framför Narnia en stund, har inte sett filmerna förräns nu och de
är ju verkligen sjukt bra.. Jag är en sån där som helt enkelt älskar äventyr/fantasy filmer, okej inte för överdriver får det vara
heller men ungefär som Narnia..

Jag borde ta fler sådana här lugna kvällar, behöver verkligen vila ut mig efter flytten och allting..
På söndag åker jag också hem till Norrland, måste även kolla min dator, mitt M måste fixas, går knappt att trycka in..
Så det går rätt segt för mig att skriva just nu..Men ni får ta och sova så gott iallafall, det ska jag göra..

Godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0