it will be with you..

My heart
I wanna save it for you
dont want it broken into pieces
I need myself to be whole

If I fall
If I break
If I lose myself in someone
If I give all I am it´ll be with you



Nu är jag hemma igen i Göteborg, jag måste bara säga att jag känner mig lite ensam här faktiskt, saknar min familj så sjukt mycket och min närmaste släkt som bor där också, kan de inte bara komma ner? Det skulle göra allt så himla mycket lättare, jag har funderat, satt saker i nya perspektiv, det var nog bra att jag fick komma hem en stund till, men hade gärna stannat en vecka till..

Nu börjar allvaret igen, det är tufft, jobbigt..allt vad att flytta hemifrån innebär när det verkligen är på riktigt, såg att det satt mitt namn på dörren nu också och tro mig det var då bomben släppte, det här är jag, det är mitt..Nu är det på riktigt och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera? Är jag glad, är jag ledsen? Om inte ens jag kan svara på det, vem tusan då kommer kunna göra det åt mig?

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen sova, har en lång dag framför mig imorgon..Godnatt mina vänner, hoppas ni har haft en riktig bra påsk och vilat upp er inför allt som komma skall..

Kommentarer
Postat av: sissi

äntligen har jag hittat hit :) och jag vet vad du är, du är glad och lycklig, precis som du ska vara! kommer och hälsar på dig hjärtat ;)

2009-04-13 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0