its really crazy..

Jag har just kollat de två senaste avsnitten av The hills och dessa är verkligen SOOO crazy..

Jag kan knappt vänta till nästa men som sagt, om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge;)

Imorgon hur ser min dag ut imorgon ? Min planer är väl på att först få massage sen blir det att träna med Sissi, bowling kanske eftersom det blev en girls night + Linns pojkvän så får vi se vart man hamnar..
Veckan ser iaf ut att ha bra planer, hur det än blir så får jag förhoppningsvis ett gott sällskap och då spelar det ingen roll vart man är ..

Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova så jag orkar upp imorgon och är pigg och kry.. Sov gott så hörs vi:) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0