Jag har varit duktig..

Riktigt duktig känner jag mig, har nyligen städat klart lägenheten, det enda som är kvar på toan, så nu är det rent och fint tills mina gäster kommer imorgon :) Sen får jag hålla det rent och snyggt till lördagen och även till måndagen då Anticimex kommer..För jag får inte våttorka på 6 veckor efter det, nice va? det blir dammsugaren varje vecka ..

Jag hade tänkt att börja med esteten men nu hinner jag inte, var för seg med städningen.. Men får fixa och trixa lite imorgon på det..Hinner jag nog med om det inte är super fint väder och jag bestämmer mig för att få lite färg dvs ..Morgon dagen är nästan fullbokad, fixa dricka, träffa lelle, göra tårta, fixa och dona tills alla kommer, men jag är tidsoptimist så det löser sig nog, eller som vanligt kommer jag upptäcka att jag har för lite tid..

Nu hade jag tänkt att lägga mig till sängs, ta min bok och läsa lite och sen somna i mitt nya söta påslakan :) Det kommer en bild här :) myspys..




Visst får man en sån där känsla av härlighet att gå och sova:) iallafall jag..Godnatt med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0