Jag tror..

Att mina husdjur har förstått vad jag menade när jag varnade dom, de vill inte komma fram längre eller de som vågat sig ur listerna har dött förutom de som förstod att så fort jag såg dom så var det raka vägen in i listen igen.. Det funkade inte att lura mig inte.. För vet ni mina kära vänner, ni lever inte länge till för den 27de kommer Anticimex och gör rent här hemma och efter det kommer jag hålla efter, så bäst för den som överlever att inte visa sig..

Så ikväll vad har jag gjort ikväll? Jag satte mig framför tvn, kollade Talang, någon komiker grej och sen CSI allt på typ sammagång kan man säga, zappade mellan kanalerna och det funkade faktiskt bra för mig..
Nu håller jag på med min middag.. Är det någon mer som tycker jag är lite skev eller så? Mina middagar har börjat se ut såhär konstiga roligt nog, engång hände det att jag åt min middag halv 2 på natten, är jag sjuk i huvudet eller? =P Nej är bara Emma Hjerpe i ett nötskal eller helt enkelt i sitt rätta jag.. jag vet inte..

Imorgon? Det blir en överraskning för mig själv och för er.. Ciao ..



Får inte glömma att säga att jag tycker att min frisör är ett geni.. kunde inte få bättre..
Så nu har jag gjort min röst hörd, om ni någongång vill göra något kul med håret eller helt enkelt vill göra en förändring så rekommenderar jag Urban by Björn Axen och så fråga efter Andrea Ònsen tror jag det stavas..
Om ni går därifrån missnöjda, eller det finns nog inte i verkligheten tror jag ..
Hejssvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0