lalalala..

Nu har jag vaknat upp dagen efter min födelsedag, var en trevlig kväll med tjejerna igår.. ikväll väntar än ett födelsedagsfirande för mig fast då blir det såklart party party.. =) Får se vart vi hamnar men det kommer bli kul för jag kommer att ha ett helt underbart sällskap..

Så ikväll blir det FÄÄÄÄRG.. jag tar alltid svart ett säkert kort på fest men nu blir det färg som gäller har helt knalliga naglar nu också.. Nu däremot ska jag och Emma börja gå och lägga oss ute och sola, det är helt underbart väder igen..

Pannkakor till frukost blev det..Gottigott..









Ikväll kan jag lova att det kommer mer smickrande bilder=)
Men det var kul igår och det är det som räknas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0