locked away..

I dont have you anymore..

Det som cirkulerar in mina tankar är just nu om jag ska vara lättad eller ledsen över det? Det är med blandade känslor jag sitter här ..men en sak vet jag iallafall, det är att jag inte kan respektera folk som beter sig lite som de själva tycker passar för stunden..jag ger så mycket och försöker och när man istället själv för tillbaka en smäll i magen, är det verkligen tacken?



Bort från allt tråkigt och tillbaka till verkligheten då? Det blev ingen utgång med vännerna idag, för det första måste jag spara till min efterlängtade födelsedag som sker om typ två veckor och sen så tycker jag att både taxi och priset blev för dyrt, not worth it at all.. så jag blir hemma en kväll som denna, tar det lugnt bara, ska packa lite eftersom jag beger mig ner till Götet igen imorgon, ska bli skönt med lite värme, men samtidigt har det varit skönt att träffa lite folk här hemma igen..
Blir att träffa Timmie på måndag, han är alltid lika go..sen får jag se vad som händer..

Hoppas att ni har haft en bra lördag, min har varit finfin..
Nu ska jag kila, måste fixas och trixas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0