missing you..

Life just the way it is..

Idag har jag hunnit vara på massage som gjorde jätte ont och sen har jag tränat mina ben, varit hos min farmor och farfar och käkat och suttit och bara pratat.. Sen kom jag hem och suttit och kollat film med min syster och en stund med min bror, bra film iaf;)

Imorgon är mina planer på att träffa alla tjejerna igen, ska bli trevligt.. Men först hade jag tänkt mig att fixa min systers hår, fixa lite dricka, träna och sen blir det något annat kul vet inte vad som är planerat, jag får ta och höra med stina:)

Vad ska ni göra på er skärtorsdag?

Nu hade jag tänkt att lägga mig och läsa lite på boken jag läser och sen ska jag väl sova så man är pigg och kry imorgon.. Ni alla får sova så gott, så hörs vi imorgon okej?
Godnat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0