Oj där..

Se där, jag har varit inaktiv, jag skyller på att jag har haft mycket att göra och tro mig det har jag haft, men nu är jag ON igen..
Vad ska man göra en fredag? Hallå folk, vad gör ni på fredagar? Ingen vill tydligen göra mig sällskap så nu sitter jag här ensam och övergiven i min lägenhet..Great säger jag .. Julia är den torraste av torraste måste bara passa på att nämna det.. Så Emma Bergström, VART ÄR DU?

Så hur som helst, idag har varit en helt underbar fantastisk dag, tränat hårt idag med Madde, tror inte hon kommer kunna gå imorgon om jag ska vara ärlig..sen har jag fikat med Jullan och nu sitter jag här..What a great life ?

Nu ska jag kila. Vi ses:)


Kommentarer
Postat av: Julia

HÖRRUDURU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-18 @ 01:30:27
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Va lugn ;) Jag kommer ner snart :D

2009-04-18 @ 15:18:38
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0