Oj vad jag har varit borta från er..

Ja nu var det verkligen på tiden att berätta för er att jag faktiskt lever, jag kom hem igår och nu sitter jag här.. Har faktiskt hunnit vara på massage idag och tagit bort lite knutar, en ny omgång väntar på Onsdag, sen så har jag tränat i över två timmar tro det eller ej men det var skönt..
Har hunnit sova lite och sola med mammasen, sen har jag inte hunnit med så mycket.. Jag ska till Morfar imorgon, vi ska tydligen pimpla och grilla osv.. Folk hörde ni verkligen rätt? (Jag ska ut i kylan, sitta på isen och pimpla och grilla) Tror nästan att jag gått och slagit huvudet någonstans..

Hur som helst hoppas jag detta lovet blir riktigt bra, dock så missar jag ju Lelles kväll nu till helgen och grämer mig verkligen, skulle vara sjukt kul att umgås lite ..

Aja nu ska jag ge mig, sätta mig framför tvn, kanske söka lite fler jobb, kolla lite skit, whatever =) Ha en bra kväll..Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0