oja vilken härlig dag/kväll

Jaa denna dagen har då varit mer än skön, jag ska försöka mig till att plugga också får se hur det går för min del men jag ska iaf försöka :) håller just nu på maten, blir lite renskav med kokt potatis och sen har jag faktiskt bunkrat upp till kvällen med smoothie - Hallon/blåbär, banan och clementin, får se hur detta kommer att smaka..
Sedan har jag köpt några riktigt goda mackor, en te kaka och så en baguette med lite te.. Mysig kväll va? Tycker iaf jag..

Det är ju greys så man måste slå på litegrann här, fast det vara bara en bonus eftersom jag var och handlade mat för helgen idag ..

Har även hunnit med ett skönt knäpass på SportRehab och sen har jag även tagit mitt första RIKTIGA löppass..jag sprang ungefär 10 minuter som min sjukgymnast sagt att jag får springa, skönt var det att känna sig igång igen..

Nu ska jag börja med pluggandet, ha en bra kväll mina vänner så hörs vi imorgon =) Godnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0