Packat och klart..

Ja nu var Limo resan färdig planerad, perfekt kommer det att bli.. så himla kul kommer det att bli =) Sedan är det inte helt fel att man åker med roliga människor också..

Sitter just nu och väntar på att Linn, Sissi och alla andra ska vara klara på Coop så att jag kan dra mig härifrån, blir en spelkväll ikväll iallafall.. Sen fick jag nyheter från Stina om att det kanske blir lite party på Torsdag, after ski eller nåt sånt var det tydligen, kul blir det nog=)
Hoppas på en toppen vecka för att sedan ta mig tillbaka till Göteborg och förhoppningsvis få börja springa, jag längtar snart ihjäl mig..
Handbollen har börjat hemsöka mig i drömmarna i nästan princip varje natt, det är sjukt så mycket det kryper i mina ben, kommer vara bäst när man får ställa mig på plan igen, hel och bara köra på för full..

Nu kilar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0