Promise me..

Julia har introducerat en ny låt för mig och det är verkligen sjukt bra.. Tänker ni som jag gör?
Detta stämmer så bra med hur jag känner..



Check out the lyrics..Dead by April - Promise me



Hur som helst så hade jag en jätte trevlig kväll igår :) Med massa trevligt folk och massa massa annat..
Dock var min röst ganska svag imorse, men det är väl så det brukar vara eller? Nu ska jag däremot sätta mig med matten eftersom jag tydligen har nationellt på Onsdag, ser inte framemot det alls.. Så nu gäller det att plugga järnet, har massa naturkunskap som också ska göras, jag hatar verkligen den kursen :(

Hoppas ni har haft en underbar helg.. det har jag haft ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0