Song for you..



Leon Jackson - Song for you



Idag är det valborg, jag har legat ute i solen i ca 2½ timme och troligast fått ännu mer färg fram till balen, tänkte faktiskt köra på detta gratis viset och få färg på, det tycker jag faktiskt låter mycket bättre än en ful brun/grå färg från solariet..

Ikväll får jag se vad som händer, blir ett ta ett glas vin, sitta och bara ta det lugnt skulle jag tro, just nu är jag inte så sugen på att göra något speciellt, vill mest bara vara.. Funderar på Linköping imorgon om inte min syster nu kommer till götet, vore trevligt att träffa mina kusiner igen =)

Vad har ni för planer på valborg? Hoppas att ni får en bra dag/kväll iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0