take me to a higher place..

Jag har just packat klart allting, som sagt jag åker ju upp till Norrland imorgon för att stanna där veckan ut, kommer bli skönt att träffa alla igen, familj, vänner osv blir nog bra, koppla av i all denna "stress" och allt som pågår..
Dock är enda nackdelen att jag lämnar detta helt fantastiskt underbara väder här nere måste minst varit 25 grader i solen idag, hur skönt som helst var det... Satt jag och madde i en tv studio idag, men det gjorde inget sällskapet gjorde ju faktiskt dagen..

Om jag har skrattat idag, Madde vilken stjärna=P

Nu sitter jag här iaf, har kollat på en film just och hålla i stugan där jag grät, seriöst förstår ni jag grät till en film och då menar jag med massa tårar och allting, man brukar jag snyfta och så men nu grät jag verkligen .. Filmen påminde mig om så mycket som hänt och det bara brast för mig.. Men det kanske var bra det också

Vad har ni tänkt göra under erat lov då? Något kul kanske? Slappa?

Godnatt mina vänner, nu ska jag ladda inför min flygresa hem och såklart en fika med Madde innan jag drar.. Ciao..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har det jättebra hemma!

Du var rikigt fin i håret på bilderna. långt är det nu:)

2009-04-06 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0