Varför, varför?

Varför händer allting den 24-25 april för? Resor hit och dit, lagfester hit och dit.. ja såklart på min födelsedag, så är det såklart med min vanliga tur, men jag är verkligen för de som kan komma och vill komma, kommer bli kul att få dela det med folk som vill dela det med mig =)
Det kan inte bli bättre..

tänker inte ha några förväntningar utan bara låta det blir som det blir..njuta av stunden, för man fyller ju faktiskt bara år engång om året, inte för att min ålder är så speciell i år men det är ändå en speciell dag ..

Nu sitter jag och kollar på Greys anatomy, hur bra som helst.. sen blir det the hills och efter det dusch och sova.. skönt om inte annat :)

Hoppas ni har haft en bra kväll.. Det har jag .. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0