Arlanda

Sitter för tillfället på Arlanda och tar det lugnt, sov två timmar på Rest and Fly var mer än värt det, var så trött så visste inte om jag skulle orka öppna ögonen när planet landade men det gjorde jag och jag tog mig ända dit bort bara för att få sova 2 timmar i en säng..Desperat efter sömn om inte annat

Sitter på ett Cafe för tillfället och bara tar det lugnt, just ätit mina kära frukost.. Är skönt att bara sitta här med allt ljud från alla människor som passerar, springer hit och dit till flyg, röster omkring en och själv sitter man bara där och gör absolut ingenting, man bara är .. Det är en riktigt skön känsla..

En ännu bättre känsla vore om jag satt här och väntade och funderade över vart jag skulle ta flyget här näst, det skulle nog vara en ännu bättre frihetskänsla, blir nog lite av en maktkänsla med att göra precis det man vill göra ..

Nu ska jag fortsätta vänta på att mamma hittar mitt bokningsnr.. återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0