ARRRRRG

Fyfan vad jag är ARG just nu, jag vet fan inte vart jag ska ta mig till så arg är jag, har folk något vett i kroppen? Det här kallar jag MER än oseriöst och jag hatar folk som gör så, snackar mycket först och sen inte kan stå för vad dom säger..
Funderar ärligt talat på att sluta, varför ska jag lägga ner så jävla mkt tid på någon/några som inte kan hålla vad dom säger till en?!

Ja jag vet ärligt inte vad jag ska göra just nu, det här är BARA BULLSHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejdå ... sorry om ni får ta det men så är det just nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig gumman..man blir riktigt jäkla förbannad../mamma

2009-12-26 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0