Bad update

Den här datorn, har lust att banka sönder den just nu, hade skrivit ett inlägg igen och vips hakar den upp sig :S I dont like it at all..
Hur som helst så har jag varit dålig med att uppdatera märker det rätt mkt på besökarantalet just nu och det är ju inte så bra, men det har varit rätt mkt med det nya jobbet och massa träningar, myskvällar emellanåt där så det är inte lätt att hinna med allting.. Men nu är jag tillbaka igen, får skärpa till mig ;)

Ikväll blir det att vara hos Lelle på hennes inflyttningsfest, sen får jag se vart det bär av hoppas på att Ebba hänger på efter jobbet skulle vara jättekul verkligen:)
Så ska försöka få låna bilen av joakim så jag slipper ta den förbannade bussen och hämta mina saker när han är tillbaka, så är det bara duscha och sen kila över till Lelle.. Måste köpa nya strumpisar också mina har gått sönder..

Vad har ni planerat en lördag som denna då?



Jag och Emelie på gymmet i idrottshallen..kör lite frivändningar:)

Nu däremot ska jag försöka vila en stund, jag klev ju för tusan upp vid 9 idag, ovanligt nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0