Calm

Nu är jag lugn igen, fortfarande irriterad och arg och allt vad det nu innebär men det kommer väl gå över förhoppningsvis, oärlighet är det värsta jag vet, vissa saker är orättvisa men förstår sig inte på saker och ting fine det kan man ta men att inte vara ärlig från första början det kan jag bara inte ta helt enkelt..

Hur som helst så tänker jag inte lägga energi på det just nu, jag tar tag i det på Måndag och då löser det sig på något sätt hoppas jag..

Fick lite inspiration av Marit när hon var här och stötta mig i min argaste stund på året, så nu är det bara att fiffla lite med det så håller jag helt enkelt tummarna på att det går vägen, skulle verkligen vara hur kul som helst ju:)
Men som sagt jag får återkomma med det till er senare, nyfikna eller inte men vi får se, ska inte ta ut något i förskott utan vänta och se..:)

Har just kollat en film, ska gå och sova nu är super duper trött verkligen har varit det hela dagen men det är väl sånt man får ta dagen efter också ..

Men hoppas att ni har haft en bra lördag hur som helst ..Gonatt med er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0