Cold

Ja det är verkligen super kallt ute just nu, fryser bara jag tänker tanken på att sätta foten utanför dörren, har iallafall hunnit med en hel del idag..
Klev upp sisådär 9 tiden, gjorde mig i ordning åkte in och handlade de sista julklapparna med mamma och pappa, hunnit köpa med mig lite hem till göteborg också från Muddus, varit och hälsat på Farmor och farfar, varit förbi Marit och pratat en stund sen nu sitter jag och väntar på någon middag med vännerna .. ut och äta blir det :)

Imorgon är det julafton och hur kommer det sig att jag aldrig har sån där julkänsla inom mig dagen före julafton? Känns som att det vore vilken dag som helst imorgon, men jag håller väl tummarna för att den där myskänslan kommer imorgon då, om inte annat får man ju god mat, trevligt sällskap och lite saker man behöver :)

Nu tänkte jag lägga mig och vila en stund, har ju hunnit jobba idag också, vilken ledighet va?;) Jag överlever man får se till att göra bra ifrån sig helt enkelt :)

Haha Mira är nog den knasigaste hunden ever, hon hoppar upp på mig titt som tätt precis som att hon trodde jag skulle ge henne något gott och äta stup i kvarten och inte nog med det så ska hon alltid upp på stolen och sitta bakom en så nu sitter jag på en pytte liten kant medan hon sitter där gott bakom en och säkert tänker "tji fick du"

Nu kilar jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0