Dont stop believing

Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train going anywhere

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'



Sitter ute i Kungälv förtillfället, ska alldeles strax hoppa in i bilen och köra in mot Göteborg:) Tänkte ta och hitta mig något till nyår och fixa sådant som behövs, är faktiskt rätt skönt ibland att åka in själv och bara gå runt och njuta av att bara vara.. Så det tänkte jag absolut göra idag, sen hem och hämta min räkning så jag kan betala hyran sen träning ikväll, sen tror jag faktiskt det blir Avatar på nattbio:)

Imorgon är det nyår som sagt, jag tror det kan bli en riktigt bra kväll faktiskt och framförallt en riktigt bra dag..Var längesen jag firade nyår med min familj kom jag och tänka på just men det känns verkligen som att det var igår ändå, får ta något nyår och fira med familjen och passa på när alla är med, är sådär mysigt farmor gör alltid jätte god mat och sen bara vara..
Får planera in det här något nyår faktiskt känns som att det är på tiden jag umgås lite med dom med..

Nu ska jag inte sitta här och fördriva dyrbar tid utan jag får helt enkelt återkomma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0