gaaah...

Just nu sitter jag och stör mig bara, stör mig på personer som sitter och säger saker om en och sen inte kan stå för det, helst när någon frågar "Har du gjort det där, eller sagt det där" och sen frågar man men vem har sagt att jag gjort eller sagt det då? så säger personen "det kan jag inte säga" men come on, lägg ner va är första tanken som slår mig, om man säger något får man la stå för det också eller?

Om man sedan inte kan stå för det så varför säga det då ? Visst alla gör misstag och säger saker de inte menar osv, men då är det bättre att kunna be om ursäkt för det än att bara skita i det och som vanligt typiskt tjejer "Säg inte att ja sa det där" så vet 18398987987 människor det ändå om en vecka..
Lär vi oss verkligen ALDRIG? Är vi verkligen så tröga, ursäkta mitt ordval men ärligt?

Hur som helst, om ni vill mig något ta det med mig och inte med någon annan.. tack:)

Ja bortsett från det negativa så kom jag till Emelie för en stund sedan, har hunnit skicka iväg lite jobb saker, haha kul slutar jobbet och när jag kommer hem så det första jag gör är att sätta mig ner och skicka jobbfiler?! Vad hände där Emma lilla?

Ska väl käka lite här, ta det lugnt, åka hem fixa lite saker sen kanske göra lite pannkisar är sjukt sugen på det idag verkligen, imorgon kanske det blir Park Lane med Elif och Emma, får se hur jag gör med saken om jag har så här ont i ryggen så blir det definitivt inget Park Lane då blir det hemmakväll framför tv och bara deg..vad har ni planerat för er fredagskväll då?

Jag funderar starkt på Lund eller Ullared i helgen, men jag får se vad jag kan klämma in på mitt kära schema.. nu ska jag avsluta och sätta mig framför tvn en stund, vi ses och hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0