Get me out of here

Att så lite bara kan sänka ens humör, har varit på topp humör hela dagen och jag börjar faktiskt seriöst fundera varför jag låter det bli som det blir?
Har verkligen känt mig glad hela dagen och vips så droppade bomben, kanske jag som tar åt mig av saker så himla lätt men ett visst tonfall hos personer kan verkligen sänka ens humör och det gjorde det verkligen nu ..

Negativitet det är inte bra, har haft det runt omkring mig alldeles för mkt och på nåt sätt ska jag försöka skaka av mig dom där negativa tankarna och bara vara istället, sluta tänka och bara göra det som känns rätt..man ska lyssna på sina inre känsla verkligen..

Someday we´ll know..

Nu ska jag ta och fortsätta städa lite här hemma, käka lite också och sen får jag se vad jag bestämmer mig för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0