Godmorgon

Godmorgon mina vänner, hoppas alla är goa och glada idag och pigga dessutom, själv så satt jag och sov som vanligt på spårvagnen till jobbet, jag som hade vant mig vid att åka bil, fått låna emelies och joakims nu på senaste rätt mkt och sen åkt med Christoffer ..har varit rena lyxen och nu när man upptäcker hur jobbigt det är att kliva upp, stressa på morgonen för att hinna med allting för att jag inte löser sådant dagen innan så upptäcker man att det inte alls var lika roligt längre..

Menmen, har iallafall ett riktigt bra rim nu till min julklapp så snart levereras den till rätt person:) Hoppas på lite skratt och såklart att personen i fråga blir mkt nöjd, det skulle jag blivit älskar sånt..menmen vi får väl se..Tanken som räknas ju.

Idag ska jag spela match, kul va? Anmälde mig frivilligt, jag vet jag är så himla snäll va..

Nu ska jag fortsätta jobba här på min morgon, måste köpa klänypor så mina ögon hålls öppna, men jag tror att den värsta tröttheten kommer komma efter lunch tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0