Godmorning everyone

Godmorgon allihop..

Helsjukt natt inatt verkligen, gick och la mig sisådär halv 11 igår kväll, tänkte att nu ska jag banne mig vara pigg imorgon så för det första väcks jag av att någon ringer mig kring 12, är super pigg då, sen vaknar jag av massa sms och då är jag också super pigg, sen vaknar jag av att jag måste gå på toa kring 3-4 tiden är också riktigt pigg då och sen vaknar jag när klockan ringer 06:00 och är dödstrött, hur kommer detta sig?!
Orkar knappt kliva upp ur sängen när den ringer, men det är ett måste och min rygg är definitivt inte bättre har lika ont idag som i Tisdags:( Not good, not good at all..

Idag? Ja vad är planerat, jobb hittils kanske ska söka mig till läkaren också bara utifall att och kolla ryggen för såhär ont borde det inte göra, men ni vet sträckningar kanske gör såhär ont hela tiden, har ju aldrig sträckt mig i ryggen förut..

Men hur som helst, så hoppas jag på att kunna genomföra en hel dag på jobbet idag istället, måste kolla om någon har en alvedon för mitt huvud sprängs snart sönder.. huvudvärk idag igen, inte bra det heller :/ jag får ta och skärpa mig nu Emma, kan inte hålla på såhär och gå och ha ont titt som tätt överallt..

Nu ska jag fortsätta jobba..orderbekräftelser, fakturor, sälj osv ja en del av min vardag, wish me good luck:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0