Godmorrn

Ja godmorgon allihop, tidigt är jag uppe med tuppen.. Nej då men nu är det så att jag ska köra till Luleå om kanske 30 min med min syster och farmor och farfar, farfar ska till sunderbyn och jag och min syster tänkte ta oss en titt inne i Luleå så får se om det går att hitta något där annars får det bli sthlm imorgon, tror jag ska boka om min tågresa till flyg istället.. känns mkt skönare att ta flyget än att sitta på ett tåg 18 h..

Visserligen är det x2000 ner till götet men ändå, vem har lust att sova på ett tåg? Det är ju inte det mest komfortabla heller..

Nu ska jag inte uppehålla mig själv eller er här såhär tidigt på morgonen, hoppas att ni får en riktigt bra måndag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0