Good day

Började min dag klockan 8 idag med att sälja direkt till min kära återkomst, jag säger ju att mina återkomster är bra det är bara att det ibland blir lite uppskjutet, fick den snällaste kommentaren igår verkligen, det enda positiva under min dag

"Jag måste bara säga att du måste nog vara den trevligaste och bästa säljaren jag stött på, har aldrig varit med om att bli bemött såhär, så om jag någongång ska byta abonnemang så kommer jag garanterat göra det av dig, lycka till med allting nu och hoppas att det går bra för dig" Haha snällaste verkligen..

Sen en annan kul kommentar

"Jaa du skulle ju ringa vid tre, du är punktlig du.. Nu får jag riktigt dåligt samvete eftersom jag sa till dig att jag skulle kolla upp detta över helgen till 15:00 idag, men har verkligen inte hunnit men om jag LOVAR dig att kolla upp detta till imorgon, kan du ringa upp mig då? Vore jätte snällt" och så mitt kära svar "Självklart kan jag ringa upp dig imorgon, det är inga problem för mig"

Sen har man ju fått en del konstiga kommentarer av folk och påståenden som man här i efterhand kan sitta och skratta åt..

Så idag är en bättre dag och jag hoppas den fortsätter så, dock har jag inhandlingen kvar för det gjorde jag inte igår, NOT good Emma.. Not good at all..

Nu ska jag fortsätta jobba, ha en bra dag allesammans:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du säljer? vart jobbar du?

2009-12-08 @ 11:51:01
Postat av: Anonym

kram på dig gumman=)..SNART kommer du hem=)LÄNGTAR=)=)=)..då ska vi göda upp dig ordentligt;)/mamma

2009-12-08 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0