Here we go again

Låten Lady gaga feat Pixie Lott - Here we go again går på repeat hemma som på jobbet, kan inte sluta lyssna på den

Igår gick jag Elif och Oskar från jobbet sisådär 21:00, sen blev dt någon restaurang och lite käka och trevligt sällskap såklart, sen bege sig och hämta bilen, hem och var hemma sisådär 00:00, direkt i säng för att sedan kliva upp 04:30 gissa om Elif fick sitta i bilen och hålla mig vaken, på vägen hem jäklar det var inte det lättaste men jag klarade det..
Direkt i säng och sova i två timmar och nu har jag packat upp en del saker, tvättat lite och städat gissa om jag är super duktig idag..

Snart ska jag och lämna tillbaka bilen, tänkte först göra mig i ordning lite grann kan inte se ut som en litet troll ju, sen får jag se vad som väntar denna kväll, men förhoppningsvis något roligt såklart..

Jag är döhungrig, det enda som finns hemma är lite pyttipanna och jag tror faktiskt jag kör på det, orkar inte göra någon annan mat åker ju på måndag så känns lite onödigt att köpa hem massor.. Har fått in alla julklappar nu också och jag är relativt nöjd faktiskt..

Nu däremot ska jag inte bänka mig här för länge som vanligt och skjuta upp allting tills sista minut utan jag får helt enkelt återkomma :) Ha en bra lördag tills vidare


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nuär jag tillbaka med bloggen :)

2009-12-19 @ 17:47:22
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0