Hold on

I just believe in you and me.. in some kind of way..

Nu är jag här igen, se på fanken har inte bestämt mig för någonting än vad jag ska göra, det är ju som sagt lucia är på sånt där bra humör, hade bara velat promenera igenom Liseberg nu när det är så juligt där och mysigt, dricka glögg och bara vara, en sån där härlig söndagskväll..
Lite kyla med massa mys, det skulle nog vara en perfekt lucia för mig men se på fan här sitter jag hemma och undrar vad jag ska hitta på? Vilken bra dag det blir då.. NoooT

Vad gör ni av er lucia dag? Gör ni något speciellt kanske.. Hoppas ni gör något roligare än vad jag gör iallafall..
Får ta och skärpa mig emma, detta går ju inte :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm..göra något roligt??har arb 7-16 i dag och halva efm med migrän..så..jaa.roligt o roligt..vi ska snart o hällsa på lite folk..snaaart gumman är du hemma=)

2009-12-13 @ 18:28:41
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh men söt-emma, bloggar du? jag ska snart dra igång igen tänkte jag, men de är en hemlis ;)

2009-12-13 @ 19:10:09
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0